[Stoves] Fogão a lenha eficiente e sem fumaça

Itamar Vieira itamar at setelombas.com.br
Tue Oct 15 13:28:52 CDT 2013

My name is Itamar Vieira, i'm Brazilian town of Criciúma, Santa Catarina. I
share with you, with whom I have learned so much these past few years, my
contribution to improving traditional stoves here in southern Brazil. It is
a rocket cooking stove built in masonry.

More information and pictures here:
http://www.setelombas.com.br/2013/09/fogao-a-lenha-eficiente/

Fraternal hug,

Itamar Vieira
www.setelombas.com.br

[image: Imagem inline 1]
In portuguese:
Meu nome é Itamar Vieira, sou brasileiro da cidade de Criciúma, Santa
Catarina. Quero compartilhar com vocês, com quem tenho aprendido tanto
nesses últimos anos, a minha contribuição para melhorar os fogões
tradicionais aqui do sul do Brasil. Trata-se de um rocket stove de cozinha
construído em alvenaria.

Mais dados e imagens aqui:
http://www.setelombas.com.br/2013/09/fogao-a-lenha-eficiente/

Um abraço fraterno,